Ideas prácticas para animar a la lectura desde casa, manual para pequeños lectores (Rexistro nro. 605580)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 00641nam a2200181 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 211118|2013 sp g spa |
ISBN | |
ISBN | 9788415441243 |
CDU | |
CDU | 372.41 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Nuño, Fran ( |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Ideas prácticas para animar a la lectura desde casa, manual para pequeños lectores |
Resto do título | : con actividades, consejos y juegos para que los padres fomenten la lectura en sus hijos |
Autores | / Fran Nuño |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | [Madrid] |
Editorial | :Berenice |
Data de publicación | ,2013 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 169 p. |
Dimensións | ;23cm |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Animación a la lectura |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | ORIENTACIÓN |
-- | OER002-7779 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Nota pública | Fonte de clasificación ou esquema |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CIFP Portovello | CIFP Portovello | Sala préstamo | 2013-11-18 | Adquisición Biblioteca | 028 | ide | 028 NUÑ ide | OER002000007779 | 2022-11-29 | 1 | Prestable | Biblioteca edificio B | |||||
EEI O Areal | EEI O Areal | Sala préstamo | 2024-10-16 | 8-BP | ide | 8-BP NUÑ ide | PEA020000001469 | 2024-10-16 | Prestable | ||||||||
IES Antón Alonso Ríos | IES Antón Alonso Ríos | Sala préstamo | 2021-11-18 | Fondos Biblioteca | 37 | ide | 37 NUÑ ide | PED001000000122 | 2022-03-29 | 1 | Prestable |