000 | 02512nam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
003 | OER002 | ||
005 | 20250702123353.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 181025s2018 sp e 000 0 glg d | ||
017 | _aPO 524-2018 | ||
020 | _a9788484644125 | ||
040 |
_aBPS _dBPV _dOER002 |
||
041 | 1 |
_hfre _aglg |
|
080 |
_a028.01/.02 _22015 |
||
100 | 1 |
_aPetit, Michèle _eaut _9301744 |
|
240 | 1 | 0 |
_aLire le monde. _lGalego |
245 | 1 | 0 |
_aLer o mundo _b: experiencias de transmisión cultural de hoxe _c/ Michèle Petit ; tradución, Fernando Moreiras |
260 |
_aPontevedra _b: Kalandraka _c, 2018 |
||
300 |
_a179 p. _c; 22 cm |
||
520 | 3 | _a Michèle Petit fai unha reflexión a prol da literatura e da arte, en todas as súas formas, coa intención de que chegue a formar parte da nosa vida cotiá, especialmente na das rapazas e rapaces. «Ler o mundo» nace como un acto de rebeldía ao comprobar que a lectura estase a converter nun instrumento para conseguir rendabilidade inmediata, como se a utilidade fose a súa única razón de ser. Porque a literatura -oral e escrita- e a arte serven para que entre a realidade e cada persoa exista un tecido de historias, fantasías e coñecementos. Sen esa bagaxe, o mundo sería insoportable. Coa narración de experiencias entre os libros e as palabras, a autora desmonta prexuízos culturais infundados, incita a reflexionar e a intercambiar opinións. Hai moitos anos que Michèle Petit imparte conferencias e talleres por todo o mundo achegando respostas e propostas ante preguntas recorrentes: Para que serve ler? Como transmitir o pracer da lectura? Cales son as estratexias para transmitir o gusto pola lectura e polas prácticas culturais? Que relación se establece entre a lectura en papel e os soportes dixitais? Nesta obra están as pegadas, sinais e mapas que permiten descubrir un novo espazo: o acto de ler como a creación dun mundo máis habitable. O obxectivo, explica Michèle Petit, “é forxar unha arte de vivir o cotián que fuxa da obsesión pola avaliación cuantitativa; é chegar a compoñer e conservar un espazo distinto poñendo a énfase no xogo, o encontro poético, a curiosidade, o pensamento, a exploración de nós mesmos e do que nos rodea”. | |
650 | 7 |
_aAnimación á lectura _91279 |
|
650 | 7 |
_aAnimación a la lectura _92864 |
|
650 | 7 |
_aLibros e lectura _946848 |
|
650 | 7 |
_aLibros y lectura _916702 |
|
700 | 1 |
_aMoreiras, Fernando _d(1976-) _etrl _942114 |
|
852 | _aOER002 |