000 | 02036nam a2200229 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 220407s2022 sp ||||e |||| 00| 1|spa d | ||
017 | _aB 4983-2022 | ||
020 | _a9788432240645 | ||
080 | _a821.134.2-4"21" | ||
100 | 1 |
_aMontero, Rosa _eaut _966401 |
|
245 | 1 | 3 |
_aEl peligro de estar cuerda _c/ Montero, Rosa |
260 |
_aBarcelona _b: Seix barral _c, 2022 |
||
300 |
_a366 p. _c; 23 cm |
||
490 | 1 | _a(Biblioteca Breve) | |
520 | 3 | _aPartindo da súa experiencia persoal e da lectura de numerosos libros de psicoloxía, neurociencia, literatura e memorias de grandes autores de distintas disciplinas creativas, Rosa Montero ofrécenos un estudo apaixonante sobre os vínculos entre a creatividade e a inestabilidade mental. E faio compartindo co lector numerosas curiosidades asombrosas sobre como funciona o noso cerebro ao crear, desmenuzando todos os aspectos que inflúen na creatividade, e montándoos #ante os ollos do lector mentres escribe, como un detective disposto a resolver as pezas dispersas dunha investigación. Ensaio e ficción danse a man nesta exploración sobre os vínculos entre a creatividade e a tolemia, e así o lector asistirá en directo ao mesmo proceso da creación, descubrirá a teoría de "a tormenta perfecta", isto é, que no estalido creativo conflúen unha serie de factores irrepetibles, químicos e situacionais, e compartirá a experiencia persoal de como Rosa Montero viviu en directo, e durante anos, moi preto da tolemia. O perigo de estar corda fala de que "as fadas" nos dan un don, e fannos pagar un prezo por el; os normais non pagamos ese duro prezo, pero corremos o risco de morrer de tedio, en lugar de morrer de amor. «Como en todo, a clave está no equilibrio entre a porcentaxe de desapego e o de sentimento, en lograr certa harmonía entre o eu que sofre e o eu que controla», di a propia autora. | |
650 | 4 |
_aCreatividad _94220 |
|
650 | 7 |
_aCreatividade _95935 |
|
650 | 4 |
_aSalud mental _949817 |
|
650 | 7 |
_aSaúde mental _949816 |