000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
02512nam a2200301 i 4500 |
CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA |
Campo fixo de descrición física |
ta |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
181025s2018 sp e 000 0 glg d |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
PO 524-2018 |
ISBN |
ISBN |
9788484644125 |
|
-- |
BPS |
-- |
BPV |
-- |
OER002 |
|
-- |
fre |
-- |
glg |
CDU |
CDU |
028.01/.02 |
-- |
2015 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Petit, Michèle |
Termo indicativo de función |
autor/a |
-- |
301744 |
TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Lire le monde. |
-- |
Galego |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Ler o mundo |
Resto do título |
: experiencias de transmisión cultural de hoxe |
Autores |
/ Michèle Petit ; tradución, Fernando Moreiras |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Pontevedra |
Editorial |
: Kalandraka |
Data de publicación |
, 2018 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
179 p. |
Dimensións |
; 22 cm |
RESUMO |
Resumo |
Michèle Petit fai unha reflexión a prol da literatura e da arte, en todas as súas formas, coa intención de que chegue a formar parte da nosa vida cotiá, especialmente na das rapazas e rapaces. «Ler o mundo» nace como un acto de rebeldía ao comprobar que a lectura estase a converter nun instrumento para conseguir rendabilidade inmediata, como se a utilidade fose a súa única razón de ser. Porque a literatura -oral e escrita- e a arte serven para que entre a realidade e cada persoa exista un tecido de historias, fantasías e coñecementos. Sen esa bagaxe, o mundo sería insoportable. Coa narración de experiencias entre os libros e as palabras, a autora desmonta prexuízos culturais infundados, incita a reflexionar e a intercambiar opinións. Hai moitos anos que Michèle Petit imparte conferencias e talleres por todo o mundo achegando respostas e propostas ante preguntas recorrentes: Para que serve ler? Como transmitir o pracer da lectura? Cales son as estratexias para transmitir o gusto pola lectura e polas prácticas culturais? Que relación se establece entre a lectura en papel e os soportes dixitais? Nesta obra están as pegadas, sinais e mapas que permiten descubrir un novo espazo: o acto de ler como a creación dun mundo máis habitable. O obxectivo, explica Michèle Petit, “é forxar unha arte de vivir o cotián que fuxa da obsesión pola avaliación cuantitativa; é chegar a compoñer e conservar un espazo distinto poñendo a énfase no xogo, o encontro poético, a curiosidade, o pensamento, a exploración de nós mesmos e do que nos rodea”. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Animación á lectura |
-- |
1279 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Animación a la lectura |
-- |
2864 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Libros e lectura |
-- |
46848 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Libros y lectura |
-- |
16702 |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Moreiras, Fernando |
Datas asociadas ao nome |
(1976-) |
Termo indicativo de función |
tradutor/a |
-- |
42114 |
|
-- |
OER002 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |